1204

shooooooooooo !
vaknade nyss :) nej, orkar intee skriva mer, ska sova !
tjaaaaaarrrå ! -.-

dagens låt


DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

tjaaaa !
typ i måndags så va jag i stan med hanna och jempa, jag köper en långklänning på hm, den kanske inte va så fin, men den va iaf billig ^^ kan typ ha den på landet ;) höhöh..
men iaf, när jag kommer hem så checkar jag kissies bligg, och så ser jag att kärringen har köpt precis samma klänning -.- jag kommer ju aldig vilja röra den hära klänningen igen.. (hahhaah, okejj, jag kanske överdriver en aning) -.- man vill ju ändå inte gå runt och folk kommer tro attt jag är wannabe kissie -.-
folk kommer ba, fråga varför jag köper samma kläder som henne, FAST ! jag köpte faktiskt klänningen innan kissie ;D men ändå :'(
KISSIE !

för klänningen såklart..? ;)

kult

tjatjaaaa ;)
ska kanske blogga lite..?
menmen, som (ni) kanske märkt så kommer jga inte blogga typ nått nu på sommarn :) orkar inte, har inte tid och pallar fan inte ;P men kanske kommer nått inlägg då och då :)
men iaf, vaknade halv sju ! KUL! ska tillbringa min dag med hanna :) vet inte riktigt än vad vi ska göra, men nått tråkigt blir dt säker, dt är ju hanna v snackar om ;) hööhöh
nejdaa, men typ kanske träffa nån carl och typ måns ? venne riktigt.. iaf, nu fattar jag inte vad jag själva snackar om här, men vi hörs babes :)
PARIS 2011 ♥

RSS 2.0