skyyyyyyyype

tjaaa tjaaaa ! har hhaft helt galet tråkigt hela dan, asså jag har typ inte gjort ett skit !!! -.- jooo, dt enda ja ghar gjort är att skypa lite med micke imorse, och chattde lite också med han.. sen har jag chattat mad gustaf lite också..
är helt ensam hela kvällen, helt galet tråkigt, mina päron är typ på fest middag sak hos nån så ensam hela kvällen och ska inte göra ett skit !
så nu ringde petter upp på skype från ingen stans, så vi har väl typ snackat i typ två timmar, dt är väl nice :) coll grabb dt är asså ! :D faaast, jag är coolare...
nu ska jag vara social och snakca med petter, andré och ola.. vetefan vem dt är men trevliga är dom iaf ;P
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0