Lite bloggning ;)

hahah, ar nu hemma hos farmor och farfar, kom hit igar :) ehh.. tankte bara paminna att det inte kommer vara sa bra uppdatering till pa torsdag/fredag :) kommer kanske upp ett inlagg  eller tva da och da... bara sa ni vet att jag lever men inte hinner/orkar/vill blogg nar man ar pa "semester" har. juste, har ni det kul i kalla sverige? har ar det som varm var, jaaaaaaatteheeeerligt :) varm som fan ;p
pooooes

Summer

Ge mej sommar nu!!! så jävla trött på vinter -.- villl itne bo i kalla sverige, skulle itne banga på att flytta till typ australien :) nån som vill flytta dit med mje? :D
hahaha, kom på att man kan väl heta summer? eller..? :O

Vintern: dööööö

kollar lite egenom på vårskor, hhaha men typ ballerina och SNYGGA skor.. alla vitner skor är fula, det finns inte eda par som är snyggt tycker jag :/ detta ska nog köpas t våreen:
1. Jättesöta!



2. fast dom hära ska köpas! :D

Skor - Blink: Blaine | Parbild
3. dom ska köpas!
Skor - Vagabond: Florence | Innersidan av skon
4. Fast svarta!! :)

1. Dinsko 299 :-
2. Converse (?)
3. Blaine 349:-
4. Vagabond 999:-
Vilket par tycker ni är snyggast? (:






Segt

God morgon snyggingar ;D vaknade precis, fan va skönt attt vakna upp och inse att det är lov nu för faaaaaan!! :D
idag händer nog inte så myckert, kanske ska och shoppa med wewo :) om inte så blir det träning! måste ju liksom träna inför beach 2011! :)
Bloggar mer snart! ska börja packa snart också -.- lite segt :/ juuuuste, ska t mami idag också, ska bli mysigt ;)
Poes

Woow

Ni kan säkert inte ens se vad vi skrivit!! men om två tjejer har tråkigt så har man.. då använder man sina talnager i paint ;D 

now everbody put your hands in the air

tjoo töntar (a)! chattar med lite trevligt folk på skype och facbook :) rikigt trevlans faktist ;P jag är sååå trött idag, så är bara hemma :/ men det är heerligt d mä :D
imorn kanske det blir shopping med en ängel, och kanske träning :) söndag kan man säga hej då t sverige md syrran ;) aja, har inget vettigt att skriva ;P
Poes
http://www.youtube.com/watch?v=Z3ZAGBL6UBA&feature=fvwrel hahahahahahahahhahahahah x) fettt gryyym humor man kan ha x) jag och en kompis sittre och skickar sånna hära videos  t varann och skypar så vi typ garvar läppen av oss x) gaaaaaalet kul :D

Snygg

Grand Bag SEK 479, Friis & Company - NELLY.COM
hahahahhaha ;P gu' vilken snygg väska :O är dt bara jag som tycker att dn är galet snygg? :O

Rik?

hahahha bläv fett glad! :D ''hitta' 300 spänn :) eller för typ 1 år sen så la jag 300 spänn under min teve..? vetefa varför -.- mn hitta dom nu, och bläv fett glad :d hahahah, bara så nu vt!! :D
puss ♥

Musik!

Jag kom på att jag egentligen inte skule klara mej utan musik..?! musik är typ mitt allt, gör mej glad, taggad osv. mn musik i mitt hjärta förevigt :)

Dagens låt


Varning för skrämmande objekt igen!!

dagens facelook iaf :) Poes ♥

www.ingenbloggning.se(n)

hahahah, grym humor jag har!! shiaat, har suttit och skrattat åt min rubrik i 5 minuter nu X) aja, men hmma nu frn skolan :) nu jäääävlar är dt looov!! :D :D :D :D:D D : D fuck school för nu är det lov!!
men på söndag åker jag t skottland med min syrra.. vi ska hälsa på min farmor och farfar :) ska bli trevlans ;P så jag säger det redan nu att jag inte ommer lbogga nu typ tills fredag  nästa vecka :/ så söndag till fredag blire inge bloggning ;P :D pössen ♥

ooops..

hahahahhaha ojj, kollade på inlägget innnan och rubriken ftår det jag älsakr dej, hahahaha, ni tror säkert att ajg är vääärsta egot fr att jag lägger sen upp en bild på mej ;P men det var verkligen inte så jag menade ;P det bara bläv nån konstig gammal bild ;D just so you know!!

jag älskar dej ♥


Me like svart - vita bilder


come on

vackert att man inte ens kan se min mun eller näsa typ ;P hahaha

Hjälp

ska färga håret i helgen.. hmm.. har ingen aning vilken färg, eller jo jag vet iaf att det wska vara ljusare :D men ingen aning hur ljust ;P jag skulle verkligen inte passa som blond så de kan jag bara stryka ;P
vilken färg tycker ni? (:

nu:


Grattis!

kom på att jag kan börja att lägga upp dagens namnsdag ibland (när jag orkar) idag är det Mats, Mattias & Ruy :D Grattis t dom! ♥

wanna be more than friends..?


webcam

herrejävlar va varmt det ä!! :O hahahhaha, så det fick bli ett par jeansshorts och en tröja från australien ;P hitta tröjan typ förra veckan, och kommer inte alls ihåg den..

Just Can't Get enough - Black Eyed Peas


Put your hands up for detroit!!

tjooo töntar :D hemma nu, bläv fett sent -.- vet inte varför.. jo juste ms. björk ville prata med mej, för jag typ snackar för mycket på lektionerna :$ hahaha, oops!! faaast, det var typ david som fick skulden.. :O hahah, vetefan
-.- men aja, ikväll skulle jag jobbat men orkade  verkligen inte ;P hahah, gick hem igen :)
bloggar mer snart!! puuuss ♥

Yeeeeah x2

yytjooo töntar :D kom på att jag kom hem från skolan fett sent  -.- vet inte varför.. jo juste ms. björk ville prata med mej, för jag typ snackar för mycket på lektionerna :$ hahaha, oops!! faaast, det var typ david som fick skulden.. :O hahah, vetefan
-.- men aja, ikväll skulle jag jobbat men orkade verkligen inte :/
ikväll händer nog inte så mycket, kanske träffa lite folk:) trevlans!
puss

Yeeeeah

Sovit gott? hmm.. smart jag ör som frågar nått och aldrig kommer få svar på.. ;P men aja, skola idag som vanligt börjar 8:25 ;P så det är segt.. går typ hemmifrån kvart över :)
jag hittar fortfarnade ite min kamera?! vart fan kan den ha tagit vägen..? jag orkar inte leta, men deet är booooooorta :/ haahah, igår hittade jag inte min plattång heller? hur kan man tappa bort en plattpng?! duktigt!! men aja, hitta den typ nu, det var under sängen.. :S konstigt..
aja, ska göra mej iordning nu, KANSKE gör jag ett till inlägg innan jag går! ;D gr8 :)
Puss på er! ♥

Frågestund!!


Borta..

min kamera är borta? :'( hittar inte min bebis :( den är jätteborta, har letat i typ 5 minuter nu :( hittar den inte... R.I.P för jag orkar inte leta mer ;P hahah
så det är därför ni inte får några bilder från dagen o.s.v
puuuuuuuss ♥

smaaaart!!

jag hoppas verkligen inte att han har sett dom smsen -.- asså han är inte skön, han är fan dum i huvet ? han sa att han skulle kolla igen och ringa min mamma för att säga att jag har kvarsittning -.- faaan eller..? '

:O

FÅR FAAAAAAN PANIIIIK?! JAG ÄR TYP SYNSK!! :o JAG ÄR RÄDD FÖR MEJ SJÄLV :'( SHIAT VAD JAG ÄR LÄSKIG..

What's my name?

kom precis hem från skolan :) lång dag, jobbig -.- liiiite failad jag är asså! ida' på studys så satt jag och messade :) men så kommer mr. tutty (?) och ser min mobil -.- aja, han tar den och ger den t nån läskig vikarie typ och så ger läskiga människan den t ms. kindberg?! aja, jag går dit efter skolan, och säger att jag vill ha min mobil.. men då säger hon att jag ska få den imorn!!!!!? men aldrig -.- faaan, jag tvinga henne att ge mej mobilen!! fan ska hon göra med dej?! skit samma, då har hon gett den t mr. callahan, jag går t han och han ger mej den och frågar vem Moa är?! wtf!! har han kollat igen min mobil!!
jag vet, det där var jätteitressant!! :D hahahah, letar efter min kamera -.- tänknte ta dagens men hittar inte den skiten -.- åhhh!!
gamal, men bildbrist :/

Tagga för skolan -.-

vaknade för typ en halv timma sen :) är så jävla trött -.- kommer typ aldrig orka me skolan i 4 år till :/ ajja, nu ska jag sluta deppa :D
inget spc händer ida'.. kmmer hem efter skolan, bloggar & sen har jag ingen aning ;)
juste, på söndag ska jag och min syrra åka t skottland och hälsa på våran farmor och ''farfar'' ;) hahaha!! ska bli myskigt iaf :) det var ett tag sen jag träffade dom :( faromr är också sjuk, så det känns bra att åka dit och hälsa på ;P
aja, måste gå, ska gå t skolan typ kvart över ;P möter Moa då :)

Sweet dreams

sweet dreams! ska sova nu! ska upp tidigt imorn också -.- bloggar mer imorn :)
puuuuuuuuss :*

M + M = föralltid

nu kommer svaret t varför jag inte va i skolan ida'. det är så att min älskade morfar som gick bort för typ 2 månader sen, det var begravning idag. det var jättejobbigt. jag och morfar stod varann väldigt nära.
morfar:
du står vid min sida hela tiden, precis vad jag gör för dej. det är vi två mot världen, right?

Osmart*

Smart jag är -.- fett depp idag egentligen och så kommer jag och kollar påå filmen älska mig igen ;P den var så jävla bra så ville se den igen^^ men den är så jävla hemsk och sorglig så jag blir bara mer depp :/ borde egentligen kolla på komedi eller nått ruuligt -.-

Trailen t filmen älska mig! kolla!!


kärlek är så jävla drygt!

Jag älskar dej fast du inte du älskar mej.

Hissar/dissar

• Hunters!! Nästan ett måste när det är slask och äckligt ute -.-
• Sommar 2011 för fan
• Facebook chatten -.- aah, facebook chatten får en feeeeet diss
• Snön ;/ snön kan gå och dö

Morning fellas!

god morgon bloggen! vaknade för en timma sen, skönt att inte streessa ska gå kvart i nio :) kommer bli en jobbig dag. men detär väl skönt när det över.. jag gör några tidsinställda inlägg så ni får lite updatering :)
jag ska ju inte t skolan (personlig själ, berättar nog senare) så kommer nog kunna blogga ganska mycket på eftermiddagen :D great!!

jag är så nyfiken av mej, jag vet! jag vill inte att du ska känna nån press att berätta! om du inte berättar så gör det inte då. men prata inte om det då..
grejen är att du snackar om hälfen och säger att det är jag, men jag fattar fortfarande inte vad jag har gjort, och du säger bara att det handlar om mej och nån mer? men får inte veta? och att du aldrig kommer kunna säga?!
förlåt om det blev ett ''argt'' inlägg men måste bara skriva av mej lite! :/ förlåt om jag låter arg, det var verkligen inte mening men bara så att du fattar!
bli inte arg på mej nu ****** men du fattar nog ♥
Tumblr_lgzc3lbngn1qzjoj6o1_500_large

ooops..

faaan, ser att alla dom hära inläggen som jag har gjort med skärmuppklippning blir jättelitet.. men orkar inte fixa och typ göra så att bliden blir helt fucked up -.- så det får typ vara som detär ;) haha :)

detta är rubriken!

allt där ifrån är från hm ;D taack! <3

Kommentera lite ;)

17 inlägg.
1 dygn
1 kommentar -.-
kom igen! kommentera liite :D

Taaack

hhahaha, har ni sett hannas ''fina'' inlägg som hon gjorde för ett tag sen.. guuulligt! tack HPNK :D yeeeah ;)

ehdhfjkflrlfkdlslööeödpeö /hanna

eftersom att molly har haft ganska dålig uppdatering på sista tiden, bara 16 inlägg på ett dygn så tänkte jag bara säga att hon lever.
måste även passa på att säga att den lillla flickan är så failad att hon har tappat en knapp på datan (vet att hon redaN har gjort ett inlägg om de, men jag tänkte att ni ville höra de från en mästare) de är iaf väääääldigt distraherande när man skriver och de har gjort att de har tagit ca 45 min för mej att skriva dehär inlägget men de är de ju värt!?
aja, har ju faktiskt bättre för mej än att våldgästa mollies blogg, men lägger iaf upp nåra gamla bilder som ni kan sitta o dreggla över tills mollie hör av sej igen, PUSS!

cepe

segt.. N:et på mitt tangentbord lossna -.- och är borta :) great!! :D det blir helt konstigt när man ska skriva ;P
tyckte att ni undrade^^ hahaha

weheartit

Tumblr

Jag är kär

you make me smile.

Just nu!!

Fett najs.. ligger i min säng med dator och kollar på film. fan va grym jag är! jag fick min syrra att hon ska gör allt jag ber henne :D :D :D :D :D hahahah! awesome! :D
så jag kommer nog blogg ganska mycket ida'.. ganska så bra :D
nu bläv dagen lite bättre iaf :D
tagen nyss ;)

braa jobbat mollie!!

asså fyfan vilken sämst dag det här har varit -.- jävla piss dag fan!! detta hände:
• först försover jga mej, 5 minuter innan bussen går.. då vaknar jag?! fuuuuuck -.-
• jag hinner knapt sminka mej eller platta håret.. så om nån fan kommenterade mitt utséende ida', då fan ffå man skylla sej själv -.-
• matteprov som gick åt helvete!
• glömt alla mina böcker och saker hemma, så fick typ 3 I -.- yeeeeeah!
• faan så jävla dumt av mej, imorse så hann jag ju bara platta luggen och så glömer jag att dra ur sladden?!?!?! så när jag kom hem så var min syrra liiiiiiite pissed ;P heheh, jävla svart bränn märke på mi ''hylla'' :D great!!
kommer inte på så mycket mer, men är ledsen att jag inte han blogga imorse.. men där har ni andledningen att jag försov mej!! ;/

Ska Köpas!


Duktigt!

känner mej jätteduktig som har gått och lagt mej redan, fast jag har ju satt på vänner :D såå, sitter här och chattar på facebook och kollar på vänner. hahahhah, garvar fan läppen av mej, det är så jävla ruuligt :D älskar fan joey! sen ska jag också sätta på nån till film typ... har ingen aning, men nån komedi kommer det iaf bli! ;D

Älska mig

faaaaaaaaaaaaaaan säger jag bara!! ryser i hela kroppen, har sett filmen Älska mig.. jag börja fan böla?! fyfan va hemsk den va, läskig och sorglig. jag rekomenderar starkt!! men se den inte om du ite är berädd på att grina^^ hhahahah, låter jätttefjollligt men det är fan skit läskigt. för filmen har så jävla bra handling och skit!
aja orkar inte så klicka bara här så kommer ni t trailen ;D

Solsidan?

Heeej alla! sitter här och kollar på solsidan, fast det gör nog halva sverige. hahah, är det bara jag som tycker att förra säsongen av solsidan var bättre?! den hära säsongen tycker inte jag alls är lika braa?
ajja, man måste väl nästan kolla så man fattar vad alla snckar om imorn i skola -.-

synsk?!

synsk jag är! och lite humor har man allt ;D

Dagens shopping

Va me mami i kista ida' (a) fick me mej lite saker :D
• Armband: cubus tror jag - 60 kr
• Kofta: (kommer inte ihåg)
• Skärp: (inte den heller^^, det ser rött ut fast det är brunt!)
• Bh: hm - 149 kr

Pluggar..

Shiaaat va' duktig man kan vara!

Design. Check!!

Taaaack så myck' älskling för designen! ;D super gölligt av dej =) älskar  dej♥7

test inlägg wtf

HEJ JAG HETER MOLL YOCH JAG DRIVER DENNA BLOGG NEJ JAG SKOJA bara men asså det är moa nu men jag flumamr lite, jag fixar mollys design hon är 15 typ. hejdå!
puuussaer♥

Go' Natt

God natt alla söta! ska gå och lägga mej nu, för annars kommer jag aldrig komma upp imonr kvart över 6 -.- TAAAAGGA!!! eller inte..? men aja, kommer blogga imorn innan skolan :) kanske några tidsinst'llda :D
Poss ♥

RSS 2.0