What's my name?

kom precis hem från skolan :) lång dag, jobbig -.- liiiite failad jag är asså! ida' på studys så satt jag och messade :) men så kommer mr. tutty (?) och ser min mobil -.- aja, han tar den och ger den t nån läskig vikarie typ och så ger läskiga människan den t ms. kindberg?! aja, jag går dit efter skolan, och säger att jag vill ha min mobil.. men då säger hon att jag ska få den imorn!!!!!? men aldrig -.- faaan, jag tvinga henne att ge mej mobilen!! fan ska hon göra med dej?! skit samma, då har hon gett den t mr. callahan, jag går t han och han ger mej den och frågar vem Moa är?! wtf!! har han kollat igen min mobil!!
jag vet, det där var jätteitressant!! :D hahahah, letar efter min kamera -.- tänknte ta dagens men hittar inte den skiten -.- åhhh!!
gamal, men bildbrist :/

Kommentarer
Postat av: you know who ;)

hahaahahahah xD mr.Callahan e så jävla skön! :) undra om han läst alla mina mess t dig också :o <3

2011-02-23 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0