HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!

kom precis heem från skolan, så jävla trött -.-
hahah,  på bussen idag s stog jag och sofia och snacka så kommer martin frn typ ingenstans och tror att han me i konversationen, och blrjar snacka med oss.. ? så ställer han sej brevid mej och man blir liiite äcklad ;P
hahahhahaaa, omg!! när jag gick av bussen s liksom går jag och så står nån gubbe på gatan med käpp och allt.. jag går förbi han och han börjar kasta massa snöbollar på mej?!?! :O hahah så jävla konstig. han kasta typ 5 snöbollar på mej, kan ni fatta, en gubbe på typ 70+ står och kastar snöbollar på folk..? fan träffad i huvet 2 gånger -.-
så jäävla konstig gubbe ;) hahha, nu vet ni ;P
kommer inlägg på dagens outfit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0